عسقولانه وهم همه چی درهم گاهی طنز
عسقولانه وهم همه چی درهم گاهی طنز
 
 
چهار شنبه 4 تير 1393برچسب:احساسی,عشقولانه, :: 18:39 ::  نويسنده : ملیناخوجله

تویوسف نیستی...

ولی درمن یعقوب غمگینی است...

که هرشب بوی پیراهن تو..

پیغمبرش میکند



نظرات شما عزیزان:

kنامی
ساعت12:19---5 تير 1393
وسعت درد فقط سهم من است
، باز هم قسمت غم ها شده ام ، دگر آیینه ز من با خبر است ، که اسیر شب یلدا شده ام ، من که بی تاب شقایق بودم ، همدم سردی یخ ها شده ام ، کاش چشمان مرا خاک کنید ، تا نبینم که چه تنها شده ام


fahimeh
ساعت12:00---5 تير 1393
وبتو کللللللللل پست هات لایک دارن خوجل خانوووووووووووووم
پاسخ:ممنووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون


رها
ساعت18:50---4 تير 1393
خدایامهمان من باش یک فنجان قهوه ی تلخ....

وقتش رسیده طعم دنیایت رابدانی....
پاسخ:***ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


سلاااااااااام من ملیناخوجله هستم امیدوارم از مطالبی که میذارم خوشتون بیاد دوستان گلم ....همیشه تاجایی که بتونم آپ میکنم..وشما دوستان گلم نظر بهم بدین منتظر نظاری خوجلتون هستمااااا
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عسقولانه وهم همه چی درهم گاهی طنز و آدرس melina021.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت: